» » Uncle Sam - Can You Feel This?

Uncle Sam - Can You Feel This? mp3 album

  • Performer: Uncle Sam
  • Title: Can You Feel This?
  • Genre: Hip-hop / Funk
  • Formats: APE MP4 MOD RA DMF MPC AC3
  • Released: 1997
  • Style: Soul, RnB/Swing
  • MP3 album: 1313 mb
  • FLAC album: 1561 mb
  • Rating: 4.4/5
  • Votes: 618
Uncle Sam  - Can You Feel This? mp3 album

I Don't Ever Want to See You Again" is a song performed by American contemporary R&B singer Uncle Sam. It is the closing track on his eponymous debut album and was issued as the album's lead single. The song was written and produced by Boyz II Men member Nathan Morris. Released in 1997, it was Sam's only hit on the Billboard Hot 100, peaking at in 1998. The single was certified platinum on April 6, 1998. The official music video for the song was directed by Christopher Erskin and Nathan Morris.

uncle sam can you feel it. (play) (pause) (download) (fb) (vk) (tw). Uncle Sam Can You Feel It (Album Version) (Album Version). play) (pause) (download) (fb) (vk) (tw). Uncle Sam Can You Feel It - Album Versio. Uncle Sam Can You Feel It. 04:22.

Uncle Sam (initials . is a common national personification of the American government or the United States in general that, according to legend, came into use during the War of 1812 and was supposedly named for Samuel Wilson. The actual origin is by a legend. Since the early 19th century, Uncle Sam has been a popular symbol of the US government in American culture and a manifestation of patriotic emotion

Uncle Sam Goddamn Lyrics: Ah, the name of this song is Uncle Sam Goddamn, It's a show tune, but the show ain't been written for it yet, We're gonna see if Tony Jerome and the band can maybe work this shit

Uncle Sam скачать mp3 в хорошем качестве, либо слушайте песню Wayne Smith - Uncle Sam, Uncle Sam - I Don't Ever Want to See You Again, Brother Ali - Uncle Sam Goddamn, Uncle Sam - When I See You Smile, . Marine Corps - I Love Workin' for Uncle Sam, а также рингтоны на звонок и все новые треки. Uncle Sam – Can You Feel It. 5:32. Uncle Sam – Phantasma. Selected Works – Uncle Sam (Mousse . s Disco Sensation). Eisenfunk – Uncle Sam Needs You. 2:56.

Can You Feel It (Album Version). by Uncle Sam on Uncle Sam. Can You Feel It (Album Version) by Uncle Sam on Uncle Sam. 4:22. In MP3 cart View MP3 Cart. When I See You Smile. by Uncle Sam on Touched By An Angel The Album. When I See You Smile by Uncle Sam on Touched By An Angel The Album.

Album Uncle Sam. Abspielen. Uncle Sam - Can You Feel It Songtext (Intro) Hear yee, hear yee Uncle Sam, Stone Creek For the 9's Word is bond I hope you paid your taxes 'Cause it's time to bring the ruckus That's what's up Yo Sam, bring it on. I'm gonna steal your love from your man And put it in my pocket Turn your heart around Never let you down And then I'm gonna knock it For all you do, this bud's for you And give you almost everything you want Just enough to please yo. .Pop a little Cristall Even though I don't drink at all Put your mind in a vibe Make you feel all funny inside Hey, no need to worry 'Cause I won't hurt you ('Cause I won' thurt you) Just wanna give you all the feel-goods you deserve.

Uncle Sam's official music video for 'I Don't Ever Want To See You Again'. friend of mine Hope that this letter finds you in time Cos your love is ending And my life's just beginning With a woman that I know you hold dear to you And it made me wanna say I don't ever wanna see you again (I don't, I don't) But I stuck by you till the end And my. conscience is clear And I can move on from here But I wish I could say the same for you baby (Yeah yeah yeah) I don't ever wanna see you again (no) Tell me why did it have to be my best friend (Why did it have to be) That you were messing round with I didn't wanna notice it I.

Tracklist

A1 Can You Feel It (Album Version)
A2 I Don't Ever Want To See You Again
A3 Leave Well Enough Alone
A4 Can You Feel It? (Waterbed Remix)
B1 Can You Feel It (Album Version)
B2 I Don't Ever Want To See You Again
B3 Leave Well Enough Alone
B4 Can You Feel It? (Waterbed Remix)


Related to Uncle Sam - Can You Feel This? albums: